Tuesday, April 11, 2017

Vi två

Utläst 170410: Vi två av Andy Jones

Det här blev lite av en besvikelse för mig. Jag brukar gilla engelska män som skriver om relationer på ett humoristiskt sätt, men den här är inte särskilt rolig. För att vara en kvinna i fertil ålder är jag nästan opassande ointresserad av barn och den här boken kretsar för mycket runt det. Det är kul med Londonmiljöer som jag kan känna igen mig i, men personerna är inte tillräckligt intressanta.

Fisher och Ivy har bara varit tillsammans i nitton dagar när något händer som kommer att ändra deras framtid fullständigt. I början är det passionerat och underbart men sedan slutar de ligga med varandra och Fisher tror att han håller på att bli dumpad. När Ivy säger att hon är gravid blir han otroligt glad även om det är väldigt tidigt in i förhållandet. Nu måste de snabbt lära känna varandra och vänja sig vid alla egenheter den andra har.

Vi två
http://www.adlibris.com/se/bok/vi-tva-9789188447142

No comments: